herodesHerodes Falsk

Menneskets beste venn er et smil

Bevisstgjøring av naturlige egenskaper for å oppnå gode resultater!

Et morsomt og viktig foredrag som gir påminnelser i form av erfaringskunnskap: Ting du enten bare kan lære gjennom et langt liv – eller fra en mentor.

Foredraget er bygget på følgende hovedpunkter, godt blandet med morsomme anekdoter fra et spennende showbizliv:

  • Gode relasjoner er like viktig som gode produkter.
  • Mersalg – kommunikasjon – kundeservice: Alle sier det er viktig, men det er tomme ord hvis ikke folk skjønner hva det er. Herodes får folk til å forstå hva som er deres sterke og svake sider – og hvor lett det er å bli bedre.
  • Foredraget har endret holdninger i hele avdelinger – alle har noe å lære fordi det er så enkelt – så rett fra levra!
  • Etter 30 år på toppen av showbiz har Herodes vist en stayerevne få andre kan vise til. I dag er han en seriøs leverandør av erfaringskunnskap til bedrifter. Alle kan lære noe av hans dyrkjøpte erfaringer med kunder og mersalg.
  • La en levende legende fortelle ansatte hvordan de kan bli: Bedre på jobb – med et smil om munnen. At de selv har ansvar for trivsel på arbeidsplassen. Forstå hvor lett det er å bli bedre ovenfor kunder og kollegaer. Suksessen alle kan lære og bli underholdt av!


ERFARINGSKUNNSKAP OG INDRE MOTIVASJON

  • Et 60 minutters foredrag med Herodes Falsk
  • Gode relasjoner er like viktig som gode produkter
  • Om å ta vare på sine kunder og forbindelser gjennom gode og onde dager
  • Hvordan forbli på topp og yte bedre og bedre gjennom hele sitt yrkesaktive liv
  • Om å samarbeide og lære av konkurrenter og kollegaer
  • Hvordan trives i motgang
  • Inspirere de ansatte og gi dem kunnskap
  • Få de ansatte til bedre å forstå hvordan omgås kunder og kollegaer
  • Få de ansatte til å føle at bedriften setter pris på dem og forstå hvor verdifulle de er for bedriften
  • Foredraget er seriøst og tar for seg noe alle kan lære – og som er lett å gjennomføre, bare de ansatte er bevisst det
  • Foredraget har fått fantastiske referanser fra ledelsen i store bedrifter og stående applaus fra de ansatte
×